Avatar billede Nicolai Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Merge PDF layers

Hej,

Jeg har tidligere anvendt en VB kode der kunne tage 2 PDF filer og merge dem sammen i ét PDF dokument. F.eks. ville 2 PDF filer med hver 5 sider, blive til 1 PDF dokument på 10 sider. Denne kode fungere perfekt.

Men nu har en ny udfordring vist sig: Kan jeg tage to PDF dokumenter og merge oven i hinanden. Forstået på den måde at det nye dokument i ovenstående tilfælde kommer til at bestå af i alt 5 sider - men hver side er en blanding af begge side 1 (far hvert dokument). Man kan f.eks. forstille sig at brevpapir i den ene PDF fil kombinere med brevet indhold fra en anden PDF fil - og ender som en side i en ny PDF fil der indeholder det samlede færdige brev.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede martin_moth Mester
08. oktober 2004 - 08:24 #1
Du skal nok starte med at fortælle hvordan det program du allerede har lavet virker. Det er vel ikke kode direkte i VB der sætter PDF'erne sammen, der er vel noget adobe involveret. Eller?
Avatar billede Nicolai Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:09 #2
Det er naturligvis nogle kald til Adobe Acrobat jeg bruger. Men jeg ikke så meget inde i det... Jeg har lån lidt kode hist og her fra nettet, og ondt endt med at få stykket noget sammen der virker... :o)
Avatar billede Nicolai Nybegynder
22. februar 2005 - 11:15 #3
Spørgsmålet lukkes!
Avatar billede loss Nybegynder
28. februar 2005 - 15:07 #4
Hej.

Er det muligt at få et indblik i den kode som merger de 2 pdf filer?, skal nemlig bruge noget lignende.

På forhånd tak.