05. oktober 2004 - 17:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Unlock mobil telefon gratis - en der virker

Jeg søger en website der yder UNLOCK servis til mobiltelefoner, men jeg vil være sikker på at den virker!
har selv prøvet 3forskellige, derfor skal den sidste her virke ;)

//Shinji
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:36 #1
1) hvilken telefon er deR ?
2) hvilken kode nummer prøvede du ? 7, 1 eller 5 (de mest kende)?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2004 - 17:37 #2
http://www.onlineunlock.dk/Unlock.asp

Ved ikke om det er en af dem du har prøvet.  c",)
05. oktober 2004 - 17:40 #3
Det er en nokia 6230 :)
Jeg forsøgte med: 1,7 og 4 :)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:41 #4
http://www.beatpirate.dk/
Det her er til nokia-telefoner.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:41 #5
mit bedste bud er og prøve med kode 5 ! Alle disse koder, bruger samme metode så der er ikke forskel..
05. oktober 2004 - 17:49 #6
ok :)
Men jeg forsøger lige Norbert's forslag :) Han kom med en gratis HP der ville hjælpe :D

//Shinji
Avatar billede and_ Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:06 #7
Og ellers er der altid... Den virker... Bruger den selv meget og den kan tage lidt af hvert....:

http://www.uniquephones.com/unlock/index.php
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 22:20 #8
når man nu afleverer sit emai nummer kan det ikke misbruges ?
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:23 #9
Hmm du for jo ikke meget ud af at misbruge det.

Man kan ud fra emei koden udregne hvornår telefonen er lavet og hvilken det er. Hvis der opdages to på netværket med den samme, har du jo rent mel i posen :D ... så hvad er du bange for ?
Avatar billede norbert Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:24 #10
Det er et slags stelnummer :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:26 #11
IMEI
*International Mobile Equipment Identifier
IMEI er et 15-cifret nummer, der giver en entydig identifikation af den enkelte mobiltelefon. IMEI-nummeret står på etiketten bag på telefonen. Telefonen overfører automatisk IMEI-nummeret, når netværket beder om det. En netværksoperatør kan efterspørge IMEI-nummeret for at kontrollere, om en enhed er i stykker, stjålet eller for at lave statistik over misbrug eller fejl. Med IMEI er det muligt at spærre en enkelt mobiltelefon, f.eks. i forbindelse med tyveri, uanset hvilket netværk telefonen benyttes i.*
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 00:33 #12
aha så blev man det klogere
Avatar billede and_ Nybegynder
11. oktober 2004 - 17:06 #13
Avatar billede norbert Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:37 #14
Hej shinji2, fandt du ud af noget her?
Norbert :-)