Avatar billede giorgio Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil gerne tegne mit hus

Hejsa

Jeg er i den heldige situation og har købt et hus på FYN som skal renoveres. Men for at jeg kan se hvad der vil være bedst vil jeg gerne have det i 3D både som det er nu, og som det bliver.

Jeg er Mac bruger.

Hvilket program vil være bedst til at tegne det i, og er det svært at tegne et hus i 3D?
Avatar billede mal_t Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:37 #1
Det er temlig svært hvis du vil have lys og små detaljer med. Jeg kender intet program til Mac - men du kan godt indstille pungen til at du kommer af med mange penge hvis du vil købe 3D-software
Avatar billede wickedd Juniormester
04. oktober 2004 - 12:40 #2
www.blender3d.com - Gratis opensource 3D program
Avatar billede mal_t Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:42 #3
så holder jeg bare min kæft - men det ser bare ud til og være svært at komme igang med!
Avatar billede giorgio Nybegynder
26. april 2005 - 07:59 #4
JEg har droppet ideen og er gået til pen og papir