Avatar billede pima Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:51 Der er 8 kommentarer

Ondsindet kode fundet

Jeg har TDCs F-secure som firewall og virusbeskyttelse(den kan iøvrigt næsten aldrig fjerne noget) - den har den sidste uges tid kommet op med beskeden: Ondsindet kode fundet i filen C: SYSTEM VOLUME INFORMATION/_RESTORE(8B8967CB-CFD7-4068-A2A2-72OD4D4CCD9E)\RP425\A0229569... jeg får beskeden hver gang computeren ikke lige er brugt 5 min. - MEN jeg får ingen henvisning til hvad jeg skal gøre ved det - er der nogen der ved what to do ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:05 #1
Mappen \_RESTORE\ hører til din "systemgendanelse". Kan ikke slettes manuelt:

Slå "systemgendannelsen" fra:
http://www.arlet.dk/index.html?/systemgendannelsen.htm
Genstart
og derefter til igen.
(Modsatte af ovenstående)
Avatar billede pima Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:26 #2
Det prøver jeg lige - har iøvrigt lige oprettet et andet spørgsmål fordi næsten ingen af mine programmer svarer..... håber jeg kan få lov til at gøre ovenstående - skriver fra min søns computer - heldigt at man har 2.
Avatar billede pima Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:38 #3
Ja jeg må have løst mit problem med at programmerne ikke svarer - først. Jeg kan ikke engang åbne et dokument  - det er blevet helt tosset efter jeg downloadede Kaspersky antivirusprogram  - nu har jeg ventet i 5 min på at få listen med programmer op så jeg kan fjerne det - jeg ved ikke engang om det er det der galt.
Prøver dit råd senere - når jeg "virker" igen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:51 #4
Tips:
Når du ikke absolut skal bruge INTERNETTET så ta' stikket ud så der ikke er 'forstyrrelser' derfra undervejs ved 'helbredelsen'...
Avatar billede pima Nybegynder
03. oktober 2004 - 14:02 #5
Ville jeg gerne men jeg har jo brug for nettet til at skrive til eksperten. Jeg har trådløs router til denne computer - ved ikke hvad der sker med routeren hvis jeg lukker internettet ned på mit modem.
Avatar billede pima Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:23 #6
Hej majsmarken - jeg har ikke haft tid til min computer meget længe. Kan du ikke ændre din kommentar til et svar - så får du dine points og jeg prøver din løsning snarest muligt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 06:40 #7
... først når det virker...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. juni 2005 - 21:39 #8
OK - ping...