Avatar billede heffer Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:52 Der er 5 kommentarer

Hvilken mobil skal jeg vælge?

Hej allesammen.

Jeg har søgt efter en ordenlig mobiltelefon i meget lang tid nu, og har efterhånden prøvet lidt af hvert, men synes ikke om nogen af dem.

Derfor beder jeg så inderligt om et forslag ;-)

Beskrivelse:
I det hele taget skal det være en sms-telefon, derfor betyder tastaturet allemest, og jeg har altid kunnet lide 3210/3310, de havde de bedste tastaturer nogensinde! Men de blev for gamle og mangler følgende:
- Farveskærm
- MMS
- Kamera
- Infrarød
- Bedre ringetoner
- Plads til flere sms'er
- Kalender

Lige nu har jeg en T610 og HADER den og dens lorteskærm og lortetastatur. Argh den kan pisse mig af.

Desuden gider jeg heller ikke have sådan en funky telefon med lys og farver og alt muligt ligesom 3200 og 3220! Den skal bare være enkel og frem for alt, et godt tastatur! Og så må den max koste 1000,- med Telia Xpress.

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2004 - 16:55 #1
Hvis du vil sælge din T610 så kontakt mig :) email: ninetenone@gmail.com :)
Avatar billede staalanden Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:32 #2
vil bare råde dig til én ting, hold dig laaaangt væk fra samsung E700, den er okay i de første 5-6 månder, men så kommer alle problemerne + dens tastatur er provokerende, for du kommer altid til at ramme den forkerte knap..

Jeg står selv med en samsung e700, og sætter den meget snart til salg, og køber en Nokia 6230, da jeg synes dens tatatur minder meget om de gode gamle, (3310, 3210) og den kan _ALT_ :)

Håber du kan bruge dette til noget :)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:48 #3
Syntes du skal oprette en tråd inde på mobildebat.dk , de ved meget om det :D
Avatar billede chico Nybegynder
02. oktober 2004 - 18:08 #4
Nokia 6210..
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
03. oktober 2004 - 14:47 #5
chico--> Dejlig farveskærm den har....