Avatar billede peaceofcake Nybegynder
30. september 2004 - 08:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i æ og å i Geneva font i Word

Hej

Jeg har været udsat for et mystisk fænomen i Word (XP SP3)
Jeg havde brug for at skrive et dokument med Geneva skrifttypen, som var blevet automatisk installeret sammen med et program, som jeg bare ikke kan huske. (sandsynligvis Adobe Photoshop eller Adobe Acrobat?)

Problemet er så, at når bogstavet æ skrives, havner cursoren midt i bogstavet, og når å skrives havner cursoren et ekstra mellemrum efter bogstavet!

Disse to bogstaver er tilsyneladende de eneste, der er "i stykker", og det er kun i Word, det er galt. Ikke engang i søsterprogrammet Excel er det galt.

Er der nogen, der ved noget om dette fænomen?
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
30. september 2004 - 18:08 #1
Jeg har mistanke om, at Win XP's Service Pack 2 spiller en rolle...?
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 10:15 #2
nå... ingen løsning... lukket