Avatar billede ankersan Nybegynder
29. september 2004 - 22:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med scroll-script

Hej
Jeg vil gerne lave en scrollfunktion der fungerer præcis som en almindelig scroll, men hvor jeg selv laver gifferne til scroll-bjælken, pilene og baggrunden.

Jeg har fundet et script som muliggør dette, men det virker ikke ordenligt!:
Jeg kan ikke klikke på scrollbaren og "dragge" den, men hvis jeg trykker på pilene (som heller ikke virker hver gang!) og kører musen videre over bjælken, "dragger" jeg den pludselig uden at have knappen nede (og har svært ved at få den til at stoppe med at følge med!!)

Forvirret?? me too, men jeg har lagt koden her så i selv kan se hvad jeg mener!!:
http://213.132.1.60/ankersan/san.zip

Jeg håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe, for jeg er ved at gå helt ned med flaget!!!

med venlig hilsen
.san
Avatar billede htm Nybegynder
29. september 2004 - 22:41 #1
Har ikke lige set dit script, men det lyder ufuldstændigt.

Prøv og tjek denne side: http://www.dyn-web.com/dhtml/scroll/
Avatar billede roenving Novice
30. september 2004 - 01:27 #2
1. Ikke en god ide at lægge som .zip, jeg vil i hvert fald springe over første gang ...

-- læg et link til problemet, for vi skal jo alligevel tage stilling til det, en internet-bruger møder !-)

2. Der er jo helt sikkert en fejl i koden, så en reference til din kilde vil være mere givtig end et link til en fil med fejl ...
Avatar billede ankersan Nybegynder
01. november 2004 - 08:58 #3
jeg dropper det!