Avatar billede kimhauritz Nybegynder
28. september 2004 - 21:07 Der er 6 kommentarer

bloodhound 6 exploit

jeg har fået en virus der hedder bloodhound 6 exploit og min norton antivirus kan ikke slette den eller sætte den i karantæne er der nogen der ved hvordan man kommer af med den igen eller har et program til at fjerne det.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. september 2004 - 21:19 #1
Prøv at slette dine midlertidige internet filer.
Det er en side der indeholder en uheldig url som tolkes som denne virus.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. september 2004 - 21:20 #2
Der findes sider her på eksperten og spywarefri der indeholder den samme slags url, hvor Norton går ind og blokerer. De ses forholdsvis tit i HiJackThis logs.
Avatar billede ranglen Nybegynder
28. september 2004 - 22:33 #3
Hvis du begynder at få en bloodhound 13 http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.13.html

hænger det sammen med dette http://www.it-avisen.dk/index.php/news/show/id=7854

så er du advaret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. september 2004 - 08:05 #4
Fik du løst problemet ?
Avatar billede kimhauritz Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:29 #5
nej den kommer stadig
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:26 #6
Har du slettet dine midlertidige internetfiler ?