Avatar billede muvo Nybegynder
27. september 2004 - 21:08 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme på internet med internet explore men kan godt spil

Hej
når jeg tænder min computer kan jeg komme på internettet i cirka 15 min med Meget langsom forbindelse også ryger den af. men jeg kan stadig godt spille spil på nettet også.. jeg kan bare ikke bruge internet explore. efter 40 min cirka kan jeg godt komme på nettet med internet explore igen.jeg har prøvet at bruge mozilla explore det dur heller ikke.
min computer i værelset ved siden af fungere helt fint den ryger ikke af nettet. mit Os er windows Xp service pack 2 og 2mb internet fra Tdc.
på forhånd tak
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2004 - 21:13 #1
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 21:13 #2
Prøv at tømme din internet cache og se om det hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2004 - 16:49 #3
Og hvordan gik det lige her?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2004 - 02:41 #4
Allo allo?  c",)
Avatar billede muvo Nybegynder
21. april 2005 - 15:55 #5
det hjalp tak
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2005 - 02:40 #6
Jeg ved ikke om det var mit forslag der hjalp, ellers afviser du bare og venter på et svar fra bertie.  c",)