Avatar billede cyberm Nybegynder
27. september 2004 - 09:26 Der er 1 kommentar

Athlon 64 eller ej?

Hej

Jeg ville hører om der er nogen som kan sige for og imod at jeg skifter min AMD 3000+ ud med en AMD 64.

Er der noget og hente i performens? Jeg har lige købt et Geforce 6800 GT kort, kan det ha nogen reel betydning?

-Martin
Avatar billede egidiussen Nybegynder
27. september 2004 - 16:52 #1
Hejsa
Jeg vil ikke anbefale at skifte CPU lige nu, og det skyldes primært:
* Det du har er stadig ret kraftfulgt og du får ikke andet end 15-25 % ekstra ydelse (i bedste tilfælde).
* Microsoft har lige udskudt deres 64 bit version af WinXP, så det er stadig svært at sige hvor meget man pt får ud af 64 bit, og desuden kan det være at der om 6 måneder er noget helt andet og nyt der er en meget bedre invistering (evt. Intel).