Avatar billede casper_o Nybegynder
05. marts 2001 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kode på CD\'er

Jeg ved ikke så meget om at brænde CD\'er, men kan det være rigtigt at der er kommet en form for kode på ikke brændte cd\'er, så man ikke kan brænde bestemte ting?
Avatar billede keysersoze Guru
05. marts 2001 - 10:41 #1
ikke af hvad jeg har hørt om - koden ligger somregel på de originale CD\'er!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
05. marts 2001 - 10:45 #2
der findes ikke nogle kode på ikke brændte cd\'er. der findes kun mangel på plads, og kvalitet. (altså hvor ufin en behandling de kan klare og om de kan klare at ligge i sollys)
Avatar billede casper_o Nybegynder
05. marts 2001 - 10:49 #3
Tak for svaret, Ved du hvor man kan få oplysninger om hvordan man kommer udenom det problem at der på originale cd\'er ofte er en kode eller en fælde, så man ikke bare kan brænde den?
Avatar billede keysersoze Guru
05. marts 2001 - 10:51 #4
så kommer vi nok lidt uden for eksperten\'s regler :o/
Avatar billede casper_o Nybegynder
05. marts 2001 - 10:53 #5
Ok men så kunne jeg jo skrive min Email her, Ville det være uden for Eksperten\'s regler?
Avatar billede keysersoze Guru
05. marts 2001 - 11:10 #6
det skal jeg ikke kunne udtale mig om - men kig på mit minisite (klik på mit navn)