Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 19:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual basic runtime

Jeg har problemer med min pc når jeg vil se mapper med store ikoner, eller køre bla. Sims 2

Problemet er at den laver en fejlmeddelse på Microsoft visual basic runtime.. Hvad kan skyldes dette, har set at problemet er fremkommet for folk i andre spil og Outlook... Men hvad kan man gøre for at få det væk.. FOrdi den lukker det man er i gang med ned, når den kommer med fejlmeddelsen
Avatar billede tubber Juniormester
25. september 2004 - 19:45 #1
Jeg mener problemet kan være opstået ved et program der er kodet i vb har været installeret hvor den der har lavet det har lavet noget med shared dll'er som ved uninstall fjerner dem og så mangler andre programmer dem.....

Du kan prøve at hente denne her og installere den og se om det hjælper:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=bf9a24f9-b5c5-48f4-8edd-cdf2d29a79d5&displaylang=en
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 19:52 #2
Virker ikke...
Avatar billede trekkies Juniormester
25. september 2004 - 19:54 #3
Hva silas j er det ikke en god ide at lukke dit spørgsmål som du har åbnet her til efter middags, da det er med det sammen problem.
Avatar billede tubber Juniormester
25. september 2004 - 20:06 #4
Ok så har jeg ikke flere ideer til hvad det kan være.....

Kan du skrive hele fejlmeddelsen ned.....
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 20:06 #5
Jo.. Men jeg tænkte at det nok var en ide at lave et spørgsmål som folk gad at kigge på.. Da ingen gider at se indlæg hvor der bare står hjælp..
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2004 - 20:14 #6
Genstartede du din maskine efter at have installeret runtime filerne som tubber linker til?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2004 - 20:18 #7
Kan det være dette:
I get an 'Unspecified Error' when I try to play the game.

  Question
  I get an 'Unspecified Error' when I try to play the game in Windows XP.

  Answer
  You will get this error if you are trying to play The Sims 2 in XP with an account that does not have Administrator rights.

The game only supports XP when installed and played in an Administrator account.
Avatar billede flintstone Novice
25. september 2004 - 22:27 #8
Luk venligst det her: http://www.eksperten.dk/spm/543629

Er ikke lovligt at oprette 2 spørgsmål om samme emne.
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:35 #9
Lukker begge to, sry for doubletråd.