Avatar billede thomas_j Nybegynder
25. september 2004 - 19:00 Der er 4 kommentarer

Forbindelse ok, men ingen aktivitet

Hej.

JEg har lidt problemer med min VPn. Jeg kan godt få forbindelse, og logger på som jeg skal .
Jeg kan også pinge forskellige IP adresser på mit arbejde, men her slutter det også.
Jeg kan ikke connecte til nogle af IP adresserne.
F.eks har vi en web-server, som jeg kan pinge, men jeg kan ikke forbinde til den i en browser. Dette er det samme med alle andre IP.

Jeg bruger win Xp pro og har ADSL gennem Tiscali, VPN forbindelsen er en Cisco med tilførende klient ver. 3.0.1 (har ikke mulighed for at opdatere klienten). Dette har virket før, men er pludselig gået i udu.

Jeg har også en win2000 pro maskine som jeg har samme problem på.

Mvh.
Thomas
Avatar billede thomas_j Nybegynder
25. september 2004 - 19:02 #1
Jeg har sp2 på XP pro maskinen.
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 20:41 #2
Prøv lige at slå din firewall fra. start - kør - indstillinger - netværks- egenskaber for lan-forbindelse - avanceret...
Avatar billede thomas_j Nybegynder
26. september 2004 - 01:24 #3
Den er slået fra.
Avatar billede thomas_j Nybegynder
26. september 2004 - 01:25 #4
Uden resultat