Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig. Hurtigt.

Mit problem er at når jeg blandt andet sætter den til at vise en mappe med store ikoner, og der er billeder i den, så laver den en fejl og skriver noget med "Microsoft visual basic runtime error" Og jeg har opdateret til den nyeste..?
Der står at, i dette tilfælde, explorer.exe has requested the Runtime to terminate it in an unusual way....

Hvad er der galt, problemet er nemlig at jeg kan heller ikke køre SIms 2 på grund af det.. Hvilken ond skæbne..!!!

På forhånd tak
Silas J
Avatar billede trekkies Juniormester
25. september 2004 - 16:47 #1
Prøv følgende:
Kør en Windows Update:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Eller dette:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler, HUSK at have din Windows cd klar
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 16:55 #2
Tusind tak
Avatar billede trekkies Juniormester
25. september 2004 - 17:07 #3
Fik du det til at virke?
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 17:16 #4
Nej det virkede ikke..
Avatar billede trekkies Juniormester
25. september 2004 - 17:17 #5
Kører du med SP2?

Jeg har selv haft problemer med den, så jeg har fjernet den igen.
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 17:19 #6
Nej... Jeg ved ikke hvad der er sket.. Men det er rimeligt irriterende..
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. september 2004 - 17:26 #7
Er der ikke nogen der ved hvad der kan være galt..? OG hvad jeg skal gøre
Avatar billede flintstone Novice
25. september 2004 - 22:20 #8
Prøv en reparation af Windows http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

Det kunne være at det hjalp.