Avatar billede dux Nybegynder
24. september 2004 - 11:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Save Dump Gemt i Minidump

Min computer er begyndt at genstarte :-( og i logbogen står der at der er gemt et dump, men hvad er det lige man skal bruge DET til?
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 11:57 #1
I logbogen kan du få mere information om dine fejl, opdateringer og meget mere, den gemmer næsten alt hvad der sker på din computer.
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 13:05 #2
Det er ofte  i tilfælde af hardwarefejl at der opréttes en dump fil , minidump.
Du kan se de alvorlige hændelseer med rødt skilt i fejlloggen - systemlog. Tag eventid og source=kilde og læg dem herind så kan vi se på dem.
Avatar billede peet-49 Novice
24. september 2004 - 13:19 #3
Du kan slette minidumps i windows
Avatar billede halifax Nybegynder
24. september 2004 - 14:00 #4
Du kan højreklikke Denne computer, vælg Egenskaber, faneblad Avanceret. Klik på Indstillinger under Start og genoprettelse og fjern hak ud for Genstart automatisk.

Den skulle give mulighed for at læse fejlmeddelelse på "blå skærm" ved genstart. Skriv fejlmeddelelsen herind - det kan give en ledetråd til fejlsøgningen.
Avatar billede dux Nybegynder
30. september 2004 - 17:34 #5
oki-doki... melder tilbage hvis den begynder at drille igen...
Avatar billede trekkies Juniormester
22. oktober 2004 - 18:58 #6
dux:
Tror du ikke snart at det er på tide at lukke dette spørgsmål?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:54 #7
Falder ved en meget hurtig gennemlæsning over
"Bemærk udvikling af design og opstartgebyr er 995,- kr uanset hvilken løsning du vælger."
Alternativ:
"Udvikling af design og opstartgebyr er kun kr. 995.00, uanset hvilken løsning du vælger"

Nederst på siden
"Bemærk, prisen for opstart er 995 kr. det er inklusiv udvikling af design og .dk domæne Dankortbetalling ikke er standard, og ikke er inkluderet i prisen, men kan købes ekstra."

alternativ:
"Prisen for opstart er kun kr. 995,00 inclusiv udvikling af design og .dk domæne.
Dankortbetaling er ikke includeret i prisen som standard, men kan tilkøbes som ekstramodul."
Avatar billede halifax Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:55 #8
Sorry - ovenstående er faldet i et forkert spørgsmål! Se helt bort fra det.
Avatar billede serverservice Praktikant
23. oktober 2004 - 19:34 #9
Hej dux , kad os komme tilbage til sagen.
Det er ikke endnu til at sige iom det er en ram eller diskfejl , da du ikke svarer tilbage med de events, men lad os for en ordens skyld tjekke din disk og ram.
http://www.memtest86.com/memt31a.zip     Memtest direkte link start install.bat – skriv a – isæt tom diskette og test ved at boote på den.
Jeg skal også bruge navnet på din harddisk for at teste den , men start med at bruge dft http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm#DFT  til at scanne den - hvad blev resultatet
Avatar billede dux Nybegynder
16. november 2004 - 21:56 #10
dannyboyd, ja lad os teste mit kingston hyper-x 400mhz dual channel 2x512mb ram sæt, og min raptor harddisk :-) tror næppe det er problemet...

fandt aldrig en konkret løsning, måske var det virus, eller også var det mine meget aggresive ram-timings, hvilket jeg hælder mest til...

nå, lukker, men tak for interessen :-) desværre (igen) ingen der ville ha´ point, så må jeg jo selv snap´ dem.