Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 08:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt Windows Backup program

Sider og leder efter et backup program til Windows et som han tage et 100% Kopi af windows og så hvis min com går ned kan jeg Reinstall den med den igne :) håber nogen kan hjælpe mig da jeg er jeg efter håden har remlig maget vigit på min computer som ikke må gå tabt :S håber nogen kender nogen gode programmer og evt. nogen links til at hente en Freeware version eller en Trial eller sådan nogeT :) som jeg lgie kan prøve det :)

Btw. også kaldt et Ghost program :D
Avatar billede marzman Nybegynder
24. september 2004 - 08:48 #1
har du prøvet med norton ghost...
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 08:49 #2
hmmm nej ik spicelt.... eller jo men den siger jeg skal ha diskette drav i :S og har jeg ikke i min laptop :( så ja... hvad gør man så :S
Avatar billede winerror Nybegynder
27. september 2004 - 12:13 #3
hmmm :( ser ud til igen kan hjælpe mig her :( mega skod.
Avatar billede mcp Nybegynder
29. september 2004 - 21:15 #4
Du har ikke meget tålmodighed hva`

NTBackup som allerede er installeret i Windows 2000 , XP , 2003 er et ganske fornuftigt produkt , som er beregnet til at beskytte hele Windows/Exchange/SQL m.m. dog kun den lokale computer og ikke andre !

mvh.MCP