Avatar billede bruger2004 Nybegynder
23. september 2004 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ændre windows brugers adgangskode på website

Hej alle sammen

jeg har længe tænkt på og leget med tanken om at lave en hjemmeside hvor man kunne ændre sin adgangskode.
mit problem er bare at jeg ikke rigtigt har kunnet finde ud af noget eller få noget til at virke så nu prøver jeg at høre her.

Jeg vil altså gerne have lavet et site hvor en bruger logger på og så får mulighed for at andre deres adgangskodt (men det svære, efter min mening er at det er en Windows User account de har) altså det er windows brugerens adgangskode der skal ændres og ikke en database bruger.

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette problem.
Avatar billede peikba Nybegynder
25. september 2004 - 21:48 #1
Er det Windowsbrugerens password på serveren du taler om ?

/Peik
Avatar billede peikba Nybegynder
25. september 2004 - 22:32 #2
Her er for at ændre password på en server:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;151546

/Peik
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:46 #3
hej jeg undskylder jeg ikke har været inde og kikke på dette spm. i noget tid.

jeg kikker lige på det du har skrevet i eftermiddag.

og ja det er en windows server (den køre også DC til nogle klienter) som står og køre og jeg vil så gerne have at brugerne kan ændre deres adgangskode via website da de kun mapper til deres drev på serveren
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
16. oktober 2004 - 17:52 #4
jeg har nu kikket på det link du har givet men jeg kan ikke gå det til at virke, hvordan skal det laves/ hvordan skal koden sættes sammen med andet....

jeg håber du stadig gider hjælpe selvom det er længe siden men jeg har bare haft så meget at se til den sidste tig, men nu gælder det dette problem...
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
17. oktober 2004 - 23:27 #5
jeg ved ikke om der er nogen det kan hjælpe med dette, da det link ovenover er en c++ kode som jeg ikke lige kan se hvordan den skal kunne virke på en website.
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
27. december 2004 - 03:10 #6
dette spm lukkes da der ikke er kommet noget svar som kunne bruges..... til at ændre en windows brugers kodeord direkte på en hjemmeside.