Avatar billede rfaur Nybegynder
22. september 2004 - 12:03 Der er 6 kommentarer

send and load - kan godt modtage men ikke sende

Hej Jeg bøvler lidt med loadVars objectet...
jeg har gang i flg. script:

send_og_hent = new LoadVars();
send_og_hent.forfatter = "Kurt";
send_og_hent.indhold = "Hurra";
send_og_hent.onLoad = function(success) {
//her bruger jeg så de variabler jeg får tilbage
}

send_og_hent.sendAndLoad("http://xxx.asp", send_og_hent, "POST");

problemet er at jeg får masser af variabler tilbage, men asp'en modtager ikke dem jeg sender ...
Avatar billede rfaur Nybegynder
22. september 2004 - 12:56 #1
Det skal lige siges, at jeg har testet asp'en med en alm. html form og det virker fint. Så jeg tror ikke det er asp'en der er noget galt med.
Avatar billede thulstrup Nybegynder
22. september 2004 - 13:15 #2
Prøv at modtage variablerne som hvis de var sendt med GET istedet:

<%
...
forfatter = Request.Querystring("forfatter")
...
%>
Avatar billede _k Nybegynder
22. september 2004 - 17:07 #3
(og husk at der ikke må være mellemrum imellem variabelnavn, lig med-tegn og indhold. Smid evt. dit output eller et link her, så vi kan give det et kig.)
Avatar billede rfaur Nybegynder
28. september 2004 - 14:20 #4
Det var mig selv der var fejlen...typisk

Jeg havde lige glemt at jeg havde lavet en variabel i asp'en der tjekkede om der var et input, den glemte jeg lige at sende med..  ellers tak for hjælpen

hvis der er nogen der  vil have point så smid et svar
Avatar billede _k Nybegynder
28. september 2004 - 14:40 #5
Ikke nødvendigt når du selv fandt fejlen ;o)
Avatar billede rfaur Nybegynder
30. september 2004 - 14:36 #6
Så lukker jeg den her