Avatar billede chels Nybegynder
21. september 2004 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af get2web.dk

Det kunne være fedt hvis I gider at kommentere vores nye hjemmeside get2web.dk, som også er hjemmesiden til vores nystartet virksomhed.

Vi skal muligvis bruge freelancere til et større projekt vi skal igang med. Hvis du har styr på betaling via nettet, og har PHP som din bedste ven, så skriv lidt. Det eneste krav vi har er at du bor i nærheden af Fredensborg.
Derudover søger vi en flash ekspert.
Hvis ovenstående skulle have din interesse, så gå ind på get2web.dk, hvor du kan finde vores kontaktmuligheder.
Avatar billede rocekiller Nybegynder
22. september 2004 - 00:10 #1
Hej.

Det overordnet look ser rigtig godt ud, kan godt lide det brune-tema siden har. Dog driller den røde tekst øverst til højre øjet. Den er svær at læse med den skygge den har nu, hvis den var lidt mindre forskudt til højre vil den være meget bedre.

Dernest er det meget træls at være nød til at scroll, fx under "Referencer", når jeg har masser af plads på min skærm, både over og under.

Overskrifterne på undersiderne, ser ganske lidt for store ud. De virker lidt klodses i forhold til sidens ellers bløde layout.

Ellers virker siden flot og professionelt lavet, den hopper dog lidt når jeg åbner "Visualisering". Og så virker den fortrindeligt i firefox 0.9.1.
Avatar billede goose Nybegynder
22. september 2004 - 08:22 #2
Sitet er flot og og stilrent, dog vil i løbe ind i nogle problemer med optagelse på søgemaskinerne idet henvisningerne til de enkelte undersider ligger i flash.
Søgerobotterne kan ikke følge disse links og vil derfor ikke finde jeres undersider.

I kunne løse dette ved at lave et sitemap som i linker statisk til.

/Goose
Avatar billede rocekiller Nybegynder
22. september 2004 - 15:54 #3
Tak for pointene, ikke for at klage over noget. Men hvis i havede ladet spørgsmålet stået åbent i fx en uge, så ville i nok havede fået nogle flere kommentare, som i så kunne fordele pointene imellem.