Avatar billede hondo Nybegynder
21. september 2004 - 16:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

WinXP SP2 opgradering og internet explorer går ikke på nettet

Har lige opgraderet min xp pro automatisk med sp2, og derefter vil internet explorer ikke vise nogle hjemmesider overhovedet. Har prøvet Mozilla Firefox browseren som godt vil, så der er ikke nogen probs med netforbindelsen.

Any ideas????
Avatar billede ducks Nybegynder
21. september 2004 - 16:33 #1
Og du sørgede for at fjerne ALT spyware inden du installerede SP2? Ellers kan der (indrømmet af Microsoft) let opstå problemer.
Avatar billede hondo Nybegynder
21. september 2004 - 16:37 #2
ved jeg ikke noget om......jeg går bare ud fra at det er sikkert at installere noget som windows selv foreslår!

Men mit system ser ud til at virke ordentligt, bare ikke internet explorer.
Avatar billede bernie Nybegynder
21. september 2004 - 16:38 #3
intet fra microsoft er sikkert :)
Avatar billede hondo Nybegynder
21. september 2004 - 16:39 #4
altså jeg vil sige at jeg da plejer at køre ad-aware en gang imellem og at jeg er fuldt opdateret med norton antivirus inden jeg påbegyndte den sp2 install
Avatar billede vejmand Juniormester
21. september 2004 - 16:40 #5
Avatar billede hcma Novice
21. september 2004 - 16:42 #7
vejmand  >>  der er ikke mange sekunder imellem ...
Avatar billede hondo Nybegynder
21. september 2004 - 16:42 #8
jamen hvad er det dog for noget usikkert klamphuggeri de gutter smider ud. Man tør ikke engang installere en service pakke fra deres egne rækker, uden at ryste helt vildt i bukserne. De burde da teste deres halløj lidt bedre. Tænk at en service pakke kan nakke ens browsers evne til at gå på nettet.......thumbs up MS!!

Tror snart jeg må skrabe gryn ind til den nye Amiga der er på vej....elskede det OS, og der kommer jo en ny udgave nu så.....hmmmmmmmmmmm
Avatar billede vejmand Juniormester
21. september 2004 - 16:46 #9
c",)
Mange "amatører" anbefaler at vente med at installere SP2 til de værste børnesygdomme er ryddet af vejen.
Avatar billede bernie Nybegynder
21. september 2004 - 16:47 #10
jeg har bestildt sp2 på cd fo et par dage siden og der går vej ca 1 månede før jeg får den så hober der er sket noget i mellemtiden :)
Avatar billede hondo Nybegynder
21. september 2004 - 16:53 #11
Okay Catbodys link rettede fejlen

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=17d997d2-5034-4bbb-b74d-ad8430a1f7c8

Takker og bukker.......vender tilbage når jeg finder nye fejl i SP2 ;-)

Opret lige et svar catbody så jeg kan tildele dig dine gryn....tak til alle jer andre. Husk Amigaen snart er et spændende alternativ igen. :-)
Avatar billede hcma Novice
21. september 2004 - 22:19 #12
svar