Avatar billede dragox Nybegynder
21. september 2004 - 15:30 Der er 1 løsning

Fejl med drivere til grafikkortet?

Hej med jer.

Håber nogen har forstand på grafikkort.

EN ven af mig har readion 9800 pro og han køre med nogen drivere der hedder omiga drivere (sådan vil jeg kalde det hvertfald)
Hans counter-strike køre med 50-60 fps med det gfx kort, men når han indsætter sit gamle geforce4 mx440 så køre den med 80-100 fps igen.

Hans computer er celeron 2.8ghz som han har prøvet at skifte ud til 1800mhz amd xp+ (bundkort og cpu)

Den laver samme fejl !??

Nu har jeg fået mistanke om det kan være den omiga driver han køre med som gør at hans cs er ustabilt

PS. Han har prøvet mit eget grafikkort geforce 5900xt og samme fejl

Nogen der kan hjælpe eller skrive om deres erfaring om grafik driveren omiga?

På forhånd tak for hjælpen
(denne tekst er skrevet hurtigt så se bort fra stavefejl)
Avatar billede dragox Nybegynder
27. september 2004 - 10:13 #1
lukket pga. intet svar