Avatar billede x-pander Nybegynder
21. september 2004 - 15:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et program der måler CPU temp i win

Et ganske gratis og ganske godt program, behøver ikke at være noget stort.

Nogen der ligger inde med det?
Avatar billede thomashove Nybegynder
21. september 2004 - 16:02 #1
måske motherboard monitor:

http://mbm.livewiredev.com/
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2004 - 09:56 #2
Speedfan http://www.almico.com/speedfan.php

Ikke så stort som MBM, og kan også regulere på blæserne hvis bundkortet understøtter det.
Avatar billede jamfighter Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:19 #3
alt efter hvilket mobo du har, så findes der forskellige programmer fra producenterne (som regel) som med sikkerhed virker.
For MSI kunne det være CoreCenter, Abit har lavet µGURU og de andre har sikert også nogen.. prøv at tjek din producents HP.
Ellers som der er sagt, så er SpeedFan rigitg godt, kan ikke li' MBM5 men det er bare mig :)
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
21. oktober 2004 - 19:20 #4
Asus har et program der hedder ASUS Probe, det kan hentes fra deres hjemmeside. Selvfølgelig er det kun til Asus bundkort.
Avatar billede olholm Nybegynder
29. oktober 2004 - 01:07 #5
http://mbm.livewiredev.com/ der finder du et kanon godt og gratis program
Avatar billede x-pander Nybegynder
01. april 2005 - 23:02 #6
olholm, nice...
Avatar billede jamfighter Nybegynder
02. april 2005 - 03:01 #7
mm ja giv alle point til olholm, og ingen til thomashove som var den første på pinden.... flot!!
Avatar billede olholm Nybegynder
02. april 2005 - 10:58 #8
sorry thomashove, men jeg havde hellere ikke set dit svar dengang jeg svarede på spørgsmålet måske fordi det stod først og man ikke regner med at få hjælp så hurtigt hvis jeg kan overføre pointene til dig så gør jeg gerne det.