Avatar billede jette1 Nybegynder
20. september 2004 - 22:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sunsite.dk og online newsreader

Jeg har programmeret en online newsreader til www.dk-fritid-dyr-kat.dk, så folk kan følge med i nyhedsgruppen via gruppens hjemmeside. Jeg har lige fået egen webserver og har ikke lige pt. mod på at installere Leafnode.
Jeg tænkte derfor at jeg ville benytte mig af sunsite.dk som er den eneste offentlige newsserver jeg kender til i Danmark. Men de kræver at man har en konto... jeg har derfor oprettet en konto, men i den mail jeg fik med brugernavn og adgangskode, står der at den kun er til personlig brug :-/ ... så kan jeg jo ikke så godt bruge den konto til hjemmesiden, da den hver vil blive brugt af flere personer...

Er der nogen der har kendskab til en anden server man kan bruge? Det skal lige siges at jeg har et cronjob kørende, som henter indlæg ned hvert 10'ende minut.. men kun fra gruppen dk.fritid.dyr.kat, så det er ikke voldsomt meget trafik vi genererer..
Avatar billede jette1 Nybegynder
25. september 2004 - 11:48 #1
Jeg tror jeg prøver at spørge et andet sted...
Avatar billede jette1 Nybegynder
02. november 2004 - 21:13 #2
bla