Avatar billede afflictor Nybegynder
20. september 2004 - 13:12 Der er 1 kommentar

Problem med IFOedit

Hej,

Jeg er ved at author en DVD som jeg har hentet. Jeg har ville ligge undertekster på den, men er imidligertidigt løbet ind i et problem som opstår i IFOedit.

Jeg får nedenstående fejl, og har søgt for at finde et svar med det angivet svar synes jeg er ret mangel fuldt

9# Q: INTERNAL ERROR: Additional data required but no
free space in input buffer. ?

A: You probably used TmpegEnc to produce the video stream and forgot to set the options on the 'GOP structure'-tab:
- 'Output interval of sequence header'
- 'MAX number of frames in a GOP'

You must set the output interval to '1' instead of '0',
and for the MAX number of frames specify 15 for PAL and 12 for NTSC.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
21. september 2004 - 13:36 #1
ved ikke hvad du skal gøre... men hvilken guide bruger du?