Avatar billede mapa Nybegynder
19. september 2004 - 08:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sp2 og xp home

Jeg har 2 gange forsøgt at opgradere med sp2.
Hver gang beder pc en om at genstarte efter instalation.

Dette kan kun ske med sikker genstart, hvorefter jeg kan kun lave en system genoprettelse for at komme videre.

Hvad kan være galt.

Ganske kort. Jeg har.

EZ antivirus/firewall
Trådløsnetværk - kortet er ikke "godkendt" af MS.
PC en kør tiltider ustabil på nettet - Bredbåndsudbyder eller netværksfejl ?

Hvordan kommer jeg videre
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. september 2004 - 10:11 #1
"kan kun ske med sikker genstart" - hvad mener du ?
En SP2 instalation kræver en genstart efter instal. Ved første genstart kommer en "Sikkerhedscenter menu/program" frem med visse spørgsmål osv...

Tanke:
Hvis du har en eller anden form for spyware/virus/'snavs' på din spand så KAN det måske lave bellade ?
Avatar billede mapa Nybegynder
19. september 2004 - 17:32 #2
når den genstarter går den i sort hvor jeg kan vælge normal eller sikker genstart, vælger jeg normal går den i sort igen.
Avatar billede mapa Nybegynder
05. november 2011 - 09:23 #3
luk