Avatar billede morsus Nybegynder
15. september 2004 - 11:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med undertekster

Hej til alle på eksperten.

Efter at have formateret har jeg pludselig et problem med at se divx film. Problemet er - når jeg har hentet undertekster ned til en film, har givet den samme navn + placeret den i samme mappe som filmen, bliver filmen vist på hoved i Windows Media Player og i Bsplayer er filmen grøn!?!?

Kan ikke finde ud af hvilket codec jeg mangler eller hvad dette problem skyldes...

Jeg har vobsub..

Har nogle en løsning????

På forhånd tak..
Avatar billede lemon-tah-fanta Nybegynder
15. september 2004 - 11:37 #1
Prøv at afspille din film i winamp !
Det plejer at virke for mig ! Men jeg ved ikke hvorofor.. maybe fordi det understøtter nogle andre codecs !!
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. september 2004 - 11:58 #2
Du skal jo hente og installere de nyeste codecs, og så siges det at denne fejl kan rettes hvis du sætter vobsub til at autoloade
Avatar billede morsus Nybegynder
15. september 2004 - 12:28 #3
takker