Avatar billede convinius Nybegynder
14. september 2004 - 23:10 Der er 5 kommentarer

Velgørenheds diabetes forening i Marokko vil have en webside

Hej,

Vil høre om nogen af jer vil yde noget frivillig arbejde for en diabetes forening som lige netop er startet. Det er den første i landet, og bliver støttet af befolkningen selv. De vil starte noget fundrasing, og har brug for en webside.

En forretningsmand har lige akkurat sponsoreret en bygning til dem, og de giver allerede gratis medicin til sukkersyge.

Så mon ikke vi kan hjælpe dem på vej herfra.

Venlig hilsen
/Conv.
Avatar billede Beach Mester
15. september 2004 - 00:57 #1
Jeg kan godt se den gode mening med din reklame, men E er stadig ikke en reklamesøjle hvor man kan søge frivilig arbejdskræft.
Husk på at det ikke kan gavne andre brugere her på E at du søger....
Samtidig er det heller ikke lovligt at give point for ting der ikke kan bruges af andre her på E!

Så uanset din ellers rigtige gode mening så har jeg lagt en kommentar til Co:-(

//Beach
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2004 - 07:21 #2
beach - det er ikke helt sandt, kan han jo sagtens få udviklet et design her og give 60 point for den, åben for alle eksperter og så bare benytte den til den diabetes side, så burde der intet være i vejen med det?
Avatar billede convinius Nybegynder
16. september 2004 - 12:44 #3
Beach, jeg kan godt se din pointe. Men det handler om at Eksperten får en god aura. Og mange mennesker kan lære af den udvikling der laves herunder. Mange studerende som lære at lave design og hjemmesider kunne godt bruge en opgave.

Da jeg gik på HTX, manglede jeg faktisk en virksomhed jeg kunne prøve mine kræfter på. Og her ligger jeg blot en mulighed for at lave noget der kan bruges.

Jeg kan da sige, at jeg har fortalt dem at jeg betaler for domænet og skal nok sørge for at lave en hjemmeside. Så det er mit bidrag. Så tænkte jeg at måske nogen af jer med et godt hjerte godt kunne støtte med noget.

Det handler om fattige mennesker som ikke engang har penge nok til føden, så også skal  sørge for medicin. Når de opsøger lægen, vil de ikke engang tage imod en recept, fordi de ikke har råd til at købe det. Så derfor er dette initiativ blev taget af omkring 10 læger. Og det tegner godt......

Det frivillige arbejde består kun i at lave et stykke afbejde i form af et design eller et forslag til en hjemmeside. Jeg gætter på at mange af jer har mange ting på jeres computere, som i kunne dele lidt af.

Og naturligvis er resultatet tilgængelig for alle. I form af en web adresse.

/Con
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 21:05 #4
Jeg vil godt hjælpe med dit formål, skriv til mig på osj@device.dk så finder vi ud af noget.
Avatar billede Beach Mester
16. september 2004 - 22:12 #5
--->convinius
Jeg har nok lidt misforstået dit indlæg, men så meget på dit ordvalg "Yde noget frivillig arbejde"
Da du ikke skrev noget om hvad dette frivillige arbejde gik ud på, kunne det jo være hvad som helst (læs: penge / donation / hoasting) hvilket jo er fy fy på E:-)

Hvis det (lad os nu bare sige det) kun handler om at du ønsker hjælp til at designe et site ville jeg ikke have kommenteret dit indlæg hvis jeg havde været lidt mere vaks og set at du har lagt indlæget i Opgaver : Programmeringsopgaver : Andre
Jeg tror sgu jeg desværre jeg havde opfattelsen af at det lå i fri debat:-(

Så med alt er, så bukker jeg mig i støvet og undskylder min lidt for hurtige faren frem som politimand med øksen højt hævet over hovedet.

Bortset fra det, ville jeg (kan vel også læses imellem linierne i mit første indlæg) meget gerne selv give en hånd med, så staklerne måske kan få den hjælp vi andre tager som en selvfølge. Jeg kan bare ikke rigtigt afse tiden til flere opgaver end dem jeg allerede har taget på mig.

Håber i får banket noget flot og fornuftigt sammen  //Beach

PS: Til alt held gik E i sort kort tid efter mit indlæg, og jeg fik derfor aldrig anmeldt noget til Coérne *S*