Avatar billede Slettet bruger
14. september 2004 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med TomTom3

Hej alle eksperter jeg har et problem når jeg prøver at tilføje kort på min
nye Hp ipaq 2210.

Når jeg inde i programmet vælger at tilføje kort(Danmark) så går den lidt i
gang men efter et stykke tid så skriver den "problem med diskadgang". Det er
samme problem når jeg vælger at den skal gemme kortene på min harddisk, jeg
har prøvet via flere forskellige computere.

Hvad er der galt, hvad kan jeg gøre ?

mvh Artoo
Avatar billede jobless Nybegynder
15. september 2004 - 11:41 #1
Hvor gemmer du kortet, er det på et sd-kort?

Kører din forbindelse eller korrekt ml. computer og pda?
Avatar billede peterql Nybegynder
23. september 2004 - 23:56 #2
Giv os lidt mere info, windowsversion? er der andre problemer med PDA'en?
Så vidt jeg forstår kan du ikke tage et TomTom-kort og gemme på din pc (altså intet med PDA'en at gøre). Gemmer du på en harddisk du normalt har adgang til og som virker? Prøv evt. en scandisk for harddisk-fejl.
Jeg har selv Ipaq2210+512Mb SD-kort og TT3. Her virker alt efter bogen, både gem på pc og direkte fra TomTom til SD-kortet (og PDA-hukommelse for den sags skyld). Kommunikation sker via craddle og ActiveSync 7.3.1
/Peter
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2004 - 11:50 #3
Jeg prøvede atter at lade programet oprette kortene på harddisken på min computer og det virkede endelig, herefter kunne jeg bare smide mappen over på mit CF kort.

Så nu virker det fint.

Ellers tak for hjælpen.

Læs et svar så i kan få lidt points:)

mvh Artoo
Avatar billede jobless Nybegynder
24. september 2004 - 12:05 #4
hmm.... hvad gjorde forskellen?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2004 - 12:10 #5
Aner det ikke, lige pludselig lykkedes det bare, fik et råd i en nyhedsgruppe fra en der havde oplevet det samme, om at man bare skulle blive ved