Avatar billede zerrvox Nybegynder
10. september 2004 - 17:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Chelski.dk

Ja, så er jeg tilbage. :D

Der er sket en hel del siden sidst, men der er stadig lidt problemer, men dem vender jeg tilbage til senere. Jeg håber på, at der er nogen derude, der har lyst til at komme med lidt konstruktiv kritik eller ros. :)

siden er http://www.chelski.dk

Der er et stort problem, som I ikke behøver at gøre mig opmærksom på. Tabellen, som holder hele designet, er ikke helt låst, så der kommer nogle underlige uregelmæssigheder på nogle af siderne, dette er ikke særlig kønt, men jeg har ikke kunne rette fejlen, og jeg regner med at løse problemet senere ved at skifte helt væk fra tabeller og gå over til ren css.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede .jonez Nybegynder
10. september 2004 - 17:39 #1
Jeg syntes det er en rigtig flot side, især det øverste banner, er godt

Det eneste der, efter min mening, trækker ned er Google søge-funktioner på front siden. Er den ikke irellevent, i forhold til resten af chelski.dk? Jeg syntes du brude fjerne den.

Men som sagt en god side hvor farverne passer sammen, og passer til emnet.
Avatar billede overchord Nybegynder
10. september 2004 - 17:58 #2
teksten i boksene "Premier league", "PL Topscorer" og "afstemning" er sort i min browser hvilket goer det ulaeseligt - men ellers flot side.
Avatar billede zerrvox Nybegynder
10. september 2004 - 18:03 #3
.jonez ->
Det vil jeg nok give dig ret i, men den er også kun på i en prøveperiode, hvorefter vi vil evaluere, om den er helt malplaceret.

overchord ->
Du kunne vel ikke overtales til at oplyse hvilken browser du bruger, da det ville hjælpe lidt. Siden er forsøgt optimeret til IE, Opera og Mozilla, men virker ikke 100% optimalt i de to sidst nævnte.

Men ellers tak for rosen, det er da rart, at I synes om den, så har det ikke været helt spild af tid.
Avatar billede zerrvox Nybegynder
10. september 2004 - 20:06 #4
Ja, der kan man se, det er vist længe siden jeg har checket siden for browser understøttelse, fordi den er helt gal i Mozilla, Netscape og Opera. Den kan faktisk kun vises korrekt i IE, så jeg har vist fået lavet et eller andet snask i min kode Jeg må vist i gang igen.. :D

Så nu er I advaret siden kan kun vises ordentligt i IE..
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2004 - 20:10 #5
Umiddelbart ser det okay ud i firefox! Men er mozilla og firefox ikke stort set det samme?
Avatar billede zerrvox Nybegynder
10. september 2004 - 20:15 #6
Det lyder underligt, den ser helt forkert ud i min Mozilla Firefox v. 0.8

se bare her: http://chelski.dk/images/firefox.gif

Hvilken version af firefox har du installeret. Men der har aldrig været noget så besværligt som at optimere til de forskellige browsers :D

Nogen der kender en god måde at gøre dette på?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2004 - 20:19 #7
Hehe, nåå det var derfor jeg også synes designet så tomt ud. Der manglede de to kolonner! :P Havde ikke tjekket den i IE, så vidste ikke hvordan den skulle se ud!

Jep den er helt wrong i firefox!
Avatar billede soren1990 Nybegynder
16. september 2004 - 20:37 #8
Flot ! Rigtig fedt topbanner... Og fedt at der skiftes spiller..
Hvis du skifter domæne til noget med arsenal, og laver farverne røde er den helt i
top :P ej...

Ude i siden.. Der står næste kamp med en større skrift, end resten af tingene derude.. Syntes det virker lidt mærkeligt, og ser dumt ud..
Avatar billede overchord Nybegynder
18. september 2004 - 18:21 #9
zerrvox -> Lidt sent svar - men bedre sent end aldrig - Jeg brugte IE 5.5x paa den browser hvor teksten var totalt sort.
Avatar billede zerrvox Nybegynder
19. september 2004 - 17:44 #10
soren1990 ->
Jeg takker for al den fine ros, den lille svipser ude i siden bliver rettet med indførslen af et nyt cms system jeg har lavet, den skyldes at jeg kun laver koden og designet på siden, mens en anden opdaterer indholdet bl.a. den næste kamp boks, men han ryger helt ud af koden med det nye cms :D

overchord ->
Tak, det bliver vidst et stort arbejde at få siden til at understøtte alle de browsers, men der er jo ikke andet for en at gå i gang med opgaven.

Jeg vil godt takke alle for den konstruktive kritik, og hvis nogen ønsker point, så må de lige smide et svar :D
Avatar billede zerrvox Nybegynder
30. september 2004 - 15:26 #11
Jeg har lige fikset Mozilla understøttelsen, så hvis nogen lige ville kigge forbi med denne browser eller bare har lyst til at smide lidt ekstra eller ny kritik, så vil det være meget behjælpeligt. :D
Avatar billede soren1990 Nybegynder
30. september 2004 - 15:40 #12
Jeg har ikke noget imod at få point :)
Avatar billede zerrvox Nybegynder
01. oktober 2004 - 16:42 #13
Så er du den heldige vinder, da der ikke er andre, der har vist interesse :D