Avatar billede the_ghost Nybegynder
09. september 2004 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpelt Stats Script til mIRC

Jeg søger et script til mIRC, der kan lave stats for en kanal.
Scriptet skal helst ikke kunne andet end det.

Jeg tænkte mig noget i retningen af at scriptet en gang om dagen kigger log filen igennem og lave en hjemmeside, som den så uploader via FTP.
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
09. september 2004 - 22:58 #1
Du kunne da tage et kig her:
http://www.hawkee.com/view.php?file_id=414
Avatar billede the_ghost Nybegynder
10. september 2004 - 08:41 #2
Jeg tænkte nu mere noget ala det her, bare som et script og ikke som et program:

http://rvarchive.com/mircstat/index1.html
Avatar billede ulrich Novice
11. september 2004 - 09:28 #3
Hvis du kiggede i nederste højre hjørne kan du se hvilket program der har lavet den side.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
11. september 2004 - 11:58 #4
Jep, nemlig, det er jo et program, og jeg vil have et script, der gør lidt ala det samme
Avatar billede the_ghost Nybegynder
27. september 2004 - 18:32 #5
.Lukker spørgsmålet, da jeg ikke har kunne findet noget script