Avatar billede scotch Nybegynder
09. september 2004 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manlger en bios updatering på et ældre bundkort.

Hey. står med bundkortet af denne type:

Mobo ChainTech i810-PC87366

Og jeg leder efter en bios opdatering..

Den vil kun æde 256 ram ud af min 512 mb ram-blok. Tror i ikke det hjælper at opdatere den.?

Men skal lige finde en opdatering hvis en gider at hjælpe. :=)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. september 2004 - 22:33 #1
Mon ikke dette er dit bundkort: ?
http://www.abgcomputers.nl/Mainboards_Chaintech_6WIV_Intel_i810-mainboard_+_Video_+_Sound_OEM

Er det det, kan du ikke bruge din 512 mb klods i den da hvert slot kun understøtter 256 mb klodser. Og det er ikke noget en biosopgradering kan ændre på.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. september 2004 - 22:35 #2
Her kan du downloade version 5.03 dateret 13/7/2000
http://www.zdnet.de/treiber/man_prod/chaintech_mainboard-bios-wc.html
Avatar billede scotch Nybegynder
09. september 2004 - 22:40 #3
Jeg takker..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. september 2004 - 22:44 #4
Velbekomme og takker for point :)