Avatar billede b34tz0r Nybegynder
09. september 2004 - 17:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt Kabinet

Hej, jeg skal have et nyt kabinet, og jeg har ledt lidt på edbpriser, men jeg synes ikke rigtigt der et noget.

Og så tænkte jeg på om der var nogle af jer, der kan anbefalde noget ?
Jeg vil gerne have et midi, eller maxi tower, som har vindue og ikke alt for modded, det er lige meget med farven... så lange det ikke er elfenbens farve :)
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
09. september 2004 - 17:07 #1
og til MAX 950 kr, helst til 800 eller mindre.
Avatar billede peet-49 Novice
09. september 2004 - 17:10 #2
www.ph-computer.dk se under kabinetter, der er flere forskellige med vindue
Avatar billede freehelp Praktikant
09. september 2004 - 18:25 #3
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11016

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=69801

Kan stå 100% indefor disse to. Har dem selv og en mega tilfreds.

Antec 160 kann der fåes rude til og til sonate kan du selv lave en.

Super kabinetter
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
09. september 2004 - 19:28 #4
hvor jeg dog bare elsker når folk kommentere i stedet for at svare :) til dem der stadig vil svare, så skal det være uden psu
Avatar billede peet-49 Novice
09. september 2004 - 19:33 #5
De kabinetter på ph-computer med vindue er uden PSU f.eks http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede peet-49 Novice
09. september 2004 - 19:36 #6
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. september 2004 - 21:16 #7
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11005
har selv dette og kan varmt anbefale det.
Ser nydeligt ud, er stilrent, pånær det stykke klare plastik nogen kalder for vindue..
Men ellers meget funktionelt.
Det er rimelig støjsvagt, har 5x80mm blæsere der kører, og den er næsten ikke til at høre.
Avatar billede secher_dk Nybegynder
16. september 2004 - 12:03 #8
Nu siger du at du gerne vil have en med vindue.. Men er det ikke federe at købe et uden (de er noget billigere) og der er større udvalg rundt omkring, og så kan du jo evt. købe et vindueskit og lave det selv, det er ikke ret svært!
Og det er da også sjovere end at købe et pre-modded kabinet.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. september 2004 - 12:11 #9
Hvad faldt valget igrunden på?
Avatar billede grook Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:13 #10
Antec lan boy er da klart noget af det bedste til hvis man bare vil have et smart kabinet med lys i osv... hvis man ikke vil bygge sin egen pc kan jeg godt anbefale Antec Lan Boy, det er også på www.edbpriser.dk så skal du bore et hul i de 2 drev-pladser i fronten og sætte en blæser ind der.. det ser max nice ud.. og kig inde på www.tweakup.dk der er nogen der har lavet casemod på det.. faktisk blevet remelig nice.. men ellers vil jeg også sige at Antec p160 er nice også hvis du vil have noget der er lidt større, synes bare det er synd at fronten er lavet af plastic som skal ligne sølv eller noget.. ødelægger det lidt.. men ellers fede kabinetter til casemod.. Mvh GrooK