Avatar billede perle Nybegynder
08. september 2004 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook- programkode til felter

Hvordan redigerer jeg indholdet i felter, eks. feltet Sted i formularen aftale, dvs hvordan sletter ejg allerede eksisterende steder. Hvordan får jeg fat i at redigere programkoden til formularen.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2004 - 00:16 #1
Du  kan ikke rette i de indbyggede felter, men du kan lave noget tilsvarende på grundlag af de eksisterende formularer.
Du får gode tips på disse hjemmesider
http://www.outlookcode.com/d/forms.htm og http://www.microeye.com/resources/outlkb.htm
Avatar billede perle Nybegynder
09. september 2004 - 11:47 #2
Ok det vil sige så vidt jeg forstår svaret at jeg ikke kan fjerne allerede brugeroprettede steder der vises i panelet?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2004 - 21:35 #3
Det er snart et par år siden jeg forsøgte mig med formulardesign, men jeg mener at kunne huske, at du ikke kan ændre på siden med aftaler. Hvis du beder om at designe denne formular, vil du også se, at den første side ikke har samme design udseende som de øvrige. Din mulighed er, at opbygge en tilvarende side, og så skjule den originale side.