Avatar billede overload.dk Nybegynder
08. september 2004 - 11:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Er wannafind nede?

Hvad sker der lige for wannafind.dk ? kan I komme igennem til deres side?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. september 2004 - 11:29 #1
Du har over 12.000 point, og alligevel udlodder du et spørgsmål til 0 point :) Man er da lidt nærrig ;)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
08. september 2004 - 11:30 #2
Hehe, tjae, men nu er det jo ikke ligefrem en opgave jeg stiller - ps. jeg er også jyde! =)
Avatar billede locturian Nybegynder
08. september 2004 - 11:36 #3
Alle svar bør honoreres ;) - Tjae, jeg er fynbo, og vi plejer at ville have betaling for arbejdet :D
Avatar billede klausman Nybegynder
08. september 2004 - 11:39 #4
Hvis man ringer til dem, får man svar!!! Der er en el-transformer som er gået ned så de er helt uden strøm, de forventer at være oppe igen om ca. 2 timer.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
08. september 2004 - 11:46 #5
Hermed lidt point foræret væk :) gå nu ikke ud og brug dem alle på slik og is =)

Surt, troede de havde backup af en salgs.
Avatar billede locturian Nybegynder
08. september 2004 - 11:47 #6
El-transformer? hehe - Betryggende at de har UPS der heller ikke virker :)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. september 2004 - 12:35 #7
locturian: hvem siger de ikke har en ups der virker... ?

Man skal altså ud og have en trucker stor ups, for at holde en serverpark kørende i 2 timer.
Derimod skulle man nok købe en generator.
Avatar billede locturian Nybegynder
08. september 2004 - 12:39 #8
Jeg går stærkt ud fra, at de som host har (eller bør have) en diesel UPS, og den skulle gerne kunne køre i ihvertfald 12 timer... Og eftersom de er HELT nede, så virker deres ups jo nok ikke :)
Avatar billede dsjk Novice
08. september 2004 - 12:49 #9
så er de oppe igen