Avatar billede gravbamzula Nybegynder
07. september 2004 - 19:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskellige farver

Hej

Jeg sidder og prøver at lave en slags log og prøver at få de forskellige linjer til at blive i forskellige farver. JEg sidder med et memo men er egentlig ligeglad med hvilket komponent det er. Man skal bare kunne tilføje linjer i bestemte farver:

F.eks.

Linje 1 = Blå
Linje 2 = Rød
Linje 3 = Grøn
osv.

Mvh Mikkel
Avatar billede stone Forsker
07. september 2004 - 19:28 #1
brug en Richedit

RichEdit1.Selattributes.Color:=clgreen;

RichEdit1.Selattributes.Color:=clblue;

osv....
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
07. september 2004 - 19:32 #2
Hey tak skal du have for det hurtige svar... det virker perfekt!
Avatar billede hrc Mester
07. september 2004 - 22:12 #3
Eihh! Jeg kommer altid for sent til de lette...

gravbamzula->Når et svar kan bruges så plejer man at donere pointsene... ;-)

Lidt ulogisk - og så alligevel ret logisk - så skal man markere den som skal have pointsene, og derefter trykke på acceptér-knappen.