Avatar billede f.t Nybegynder
07. september 2004 - 18:03 Der er 2 kommentarer

viser virus alert

Når jeg skal sende flere billeder af gangen sker det samme hver gang nemelig at når en del af billederne er sendt så kommer der en virus alert og så kan man vælge do not send ell send ,har prøvet begge dele men det er lige meget for det samme kommer igen ,så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg skal gøre så jeg kan sende flere billeder på en gang.
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
07. september 2004 - 19:06 #1
jeg kender ikke lige det problem du har der, men du kunne jo pakke alle de billeder du skal have sendt ned i en ZIP-mappe og derefter sende den!
Avatar billede milter Ekspert
07. september 2004 - 20:56 #2
Kunne det være en timeout alert?  Har du Norton Antivirus?