Avatar billede p-s Nybegynder
07. september 2004 - 15:15 Der er 7 kommentarer

Debat om Gmail ?

Hej eksperter...

Har lige et spørgsmål angående gmail, da jeg lige har fået det :). og dette er, hvordan kan det være at Gmail kan udbyde 1 gb plads gratis......
Så noget med, at hvis man skrev f.kes nvidia ville den danne et link til deres hjemmeside osv.... Men alligevel 1 gb per mand, dvs. at hvis 2 millioner mennesker brugte det ville det betyde 2 millioner gb, hvordan kan de få råd til det uden at få nogen form for stor indkomst ???
Avatar billede taskmgr Nybegynder
07. september 2004 - 15:28 #1
Tja, hvor meget bruger du? :)
Avatar billede p-s Nybegynder
07. september 2004 - 15:28 #2
ja ja, men de lover 1 gb og så skal man have 1 gb
Avatar billede p-s Nybegynder
07. september 2004 - 15:28 #3
Er der virkelig så mange penge i internet reklamer nutildags :S, skulle være reklamemand på nettet så
Avatar billede taskmgr Nybegynder
07. september 2004 - 15:31 #4
Ja de lover 1gb, men hvor mange brugere tror du bruger (eller kommer til at bruge) så meget?
Avatar billede p-s Nybegynder
07. september 2004 - 15:31 #5
ja ja, men hvis de nu gjorde.....
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. september 2004 - 09:07 #6
taskmgr - det tror jeg utrolig mange brugere kommmer til i længden, da man jo ikke kan slette noget på sin gmail (så vidt jeg har forstået) og hvis folk så bruger den til at flytte filer mellem arbejdsplads og hjemmecomputer. går der ikke mange måneder/år før de 1 gb er brugt.
Men er dog ikke helt sikker på hvordan det fungere det med at slette/arkivere gamle mails.
Avatar billede ahave Nybegynder
08. september 2004 - 13:30 #7
For at slette, skal man bare overføre beskeden til "trash". Her har man muligheden for at slette mailen permanent. Men man får følgende med på vejen: Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!