Avatar billede dtlje Nybegynder
07. september 2004 - 13:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strøm nok til mit Leadtek Geforce FX5900XT 128 Mb

hej
jeg har købt et Leadtek Geforce FX5900XT 128 Mb grafikkort og når jeg starter det op kommer den op med en meddelelse om at kortet ikke får nok strøm og det ikke kører optimalt. Kajn dog sagtens bruge computeren. Det vidste jeg godt at den ikke ville få da min AGP port kun understøtter op til 1,5 v. Men mit spørgsmål lyder så på at der står i manualen at man godt kan smide 4 pins stik direkte fra ens strømforsyning i kortet, men der er to strømstik på kortet og det står lidt kryptisk at man skal smide dem i begge to. Men jeg er lidt nervøs for at futte det hele af. Er der nogen som kender til dette. Og evt tage det fra bunden hvad jeg kan/skal gøre. -)

Min maskine:
P4 2,8 GHz.
CABINET MIDI 300 Watt.
EPOX-4PGMI socket 478 533/800 MHz, 3 PCI SLOT + 1 AGP supports 8x (1,5V Graphics only )
Plextor DVD drev samt PLextor CDRW.
2 x 80 GB WD 7200 RPM 8 MB Cache.
2 x 512 DDR400 ram
Avatar billede seacom Nybegynder
07. september 2004 - 18:01 #1
du skal bruge et stik til dit grafikkort og ikke mere så køre det stikket er af samme tybe som dem man bruger til diskette drev
Avatar billede dtlje Nybegynder
07. september 2004 - 20:22 #2
ja ok men der er bare ikke noget stik med i pakken og det er lidt for dårligt. Men jeg finder lige ud af noget og vender tilbage.
Avatar billede dtlje Nybegynder
10. september 2004 - 23:56 #3
jeg har ordnet det ved at smide strømstik direkte i og det virker fint. Så jeg lukker spørgsmålet. hvis du vil have point så råb op seacom.
Avatar billede dtlje Nybegynder
23. december 2004 - 10:34 #4
sss
Avatar billede dtlje Nybegynder
23. december 2004 - 10:35 #5
s