Avatar billede turbochip Nybegynder
05. september 2004 - 19:31 Der er 7 kommentarer

Outlock lukkes ikke helt

Når jeg lukker Outlock ned, og vil slukke computeren, kommer der en fejl: der skriver at outlock stadigvæk kører, OUTLOCK.EXE - Når man har afsluttet det job, så kommer der endnu en fejl af HEDDERfax.EXE også kører... og så kan comp slukkes?
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2004 - 20:11 #1
Hvis den hedder "Outlock.exe" og ikke "Outlook.exe", så er jeg bange for, du har snavs på din maskine.

Der kommer nok nogle, som kan hjælpe dig med det.
Avatar billede turbochip Nybegynder
05. september 2004 - 20:22 #2
Mener selvfølgelig outlook, min fejl
Avatar billede buddy45 Juniormester
05. september 2004 - 20:24 #3
Prøv at lægge seneste servicepack til Office på hvis du ikke allerede har det.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/da/download/default.asp
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2004 - 20:29 #4
Undskyld, har lige brugt lidt mere tid på Google.

Det ser ud til, at der findes et værktøj, som hedder "Outlock", som skulle kunne åbne Outlook, så snart du tænder din computer, uden du først skal klikke på Outlook-ikonet. Er det det, du mener?
Avatar billede turbochip Nybegynder
05. september 2004 - 20:38 #5
Nej det ikke Outlock, desværre - prøver servicepakken
Avatar billede turbochip Nybegynder
06. september 2004 - 19:02 #6
Det hjalp med service pakken - Men nu skriver den istedet EXPLORER.EXE og så Heddenfax.exe bagefter?
Avatar billede buddy45 Juniormester
06. september 2004 - 19:14 #7
Hvis du ikke bruger fax, så se om der ligger nogle 'fax' under 'Printere og faxenheder' og slet den. Eller prøv at vælge Start - KØR og skriv: msconfig. Check på fanen 'Start' i msconfig om der startes nogle faxenheder. Fjern evt. flueben ud for den og genstart PC'en.