Avatar billede suix Nybegynder
05. september 2004 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipaq 2210 + T630

Jeg vil gerne oprette en internetforbindelse via gprs fra min mobil til min pda. Nogen der har en god guide til dette?
Avatar billede bernie Nybegynder
05. september 2004 - 12:51 #1
Steps On The Ipaq

Go To Bluetooth Manager, Click On New, Then Connect, Then Explore A Bluetooth Device And Follow The On Screen Instructions To Pair The Devices, A Shortcut Would Be Created In Bluetooth Manager ( Shortcuts )
Now Again In Bluetooth Manger Click On New Connect, Then Connect To Internet And Option Using A Phone To Be Selected, Follow The Onscreen Instructions And Fill In The Required Details

Then Close All The Applications On The Ipaq
Click On Start, Settings, Connections, Connections, Advanced
Choose Settings Options To Automatically Connect To Internet As My Isp, Then Set The Modem As Bluetooth Dial Up Modem And Save

Turn On The Bluetooth On The Phone, It Would Ask For Authentication Key On Both, Then Click On Bluetooth Manager And Tap And Hold The Shortcut That Was Created Earlier And Click On The Option Connect
Avatar billede suix Nybegynder
05. september 2004 - 19:16 #2
Avatar billede peterql Nybegynder
24. september 2004 - 00:08 #3
Jeg har en Ipaq 2210 og T610. Jeg fulgte nævnte vejledning samt en jeg fik af sonofon og så kørte det første gang. Man skal dog lige hente en anden MSN Messenger, så spiller det også.

/Peter