Avatar billede jajada Nybegynder
04. september 2004 - 00:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pixel shared

Jeg har Gefirce 2 TI og har nu brug for Pixel shared for at spille et spil men hvor man jeg få det?
Avatar billede nopsen Ekspert
04. september 2004 - 00:45 #1
du mener vel pixel shader.. det kan du ikke, du skal ha et nyere grafikkort der understøtter det.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. september 2004 - 01:18 #2
Det skulle den da gerne have, hvis jeg læser denne side rigtigt:
http://www.nvidia.com/page/geforce2pro.html

Bruger du de seneste drivere fra nvidia ?
Avatar billede nopsen Ekspert
04. september 2004 - 01:36 #3
det troede jeg ikke den havde, så blev jeg det klogere.
Avatar billede jajada Nybegynder
05. september 2004 - 15:16 #4
hmm... ja det står der godt nok men når jeg tager en test understøtter mit grafikkort det ikke underligt????
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. september 2004 - 20:52 #5
Har du den seneste driver fra nvidia installeret ?
Den indbyggede driver i windows understøtter ikke de mere avancerede funktion, deriblandt opengl, så jeg kunne forestille mig at det var det samme med pixel shader'en.

Hvad er det for en test du tager ?
Avatar billede jajada Nybegynder
06. september 2004 - 15:14 #6
Der følger en test med spillet Splinter cell pandora tomorrow og ja jeg har den nyeste driver og jeg kan også sagtens spille cs f.eks. med opgengl
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2004 - 15:28 #7
http://www.ubi.com/US/Games/pandoratomorrow_pc.htm

*Supported Video Cards at Time of Release ATI® 8500/9000 families NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX families

Dit grafikkort er desværre ikke understøttet, så det får du ikke til at køre.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. september 2004 - 16:22 #8
jeg kunne heller ikke forstå at jeg havde taget fejl :)
Avatar billede jajada Nybegynder
06. september 2004 - 22:07 #9
hehe nej men jeg mener jeg så på creativs hjemme side at GeForce 2 M eller hvad de nu hedder altså det grafikkort der ligger lige under TI har det og det er ret klamt nåå men nopsen får points :)
Avatar billede jajada Nybegynder
06. september 2004 - 22:08 #10
hmm... du skal lige svare nopsen
Avatar billede nopsen Ekspert
07. september 2004 - 20:07 #11
ok jeg takker :)