Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
02. september 2004 - 16:10 Der er 12 kommentarer

Hvordan samler jeg en pc?

Hej jeg står og skal til at købe noget nyt hardware til min pc, bl.a. nyt bundkort, ram og en ny cpu. Nu er problemet så det at jeg aldrig har samlet en pc fra bunden før så jeg ville lige høre hvordan det forgår, og om der eventuelt findes nogle guides til den på nettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 16:13 #1
Vil stærkt fraråde at gøre det uden at have en der har forstand på det ved din side.
Du kan nemt ødelægge noget, opg så gælder garanti ikke mere
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2004 - 17:17 #2
når du siger at du "ikke har prøvet at samle en PC fra bunden før" hvor meget har du så prøvet?
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
02. september 2004 - 17:18 #3
jeg har sat grafikkort, ram og et cd-rom drev i, har aldrig prøvet at få nyt bundkort eller cpu i.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2004 - 17:22 #4
ok. så burde du godt kunne gøre vha de manualer som følger med...
Avatar billede marty Nybegynder
02. september 2004 - 17:32 #5
Det er da bare at købe de dele du ønsker, og så gå i gang fra en ende af. Men vær lidt forsigtig, så du ikke kommer til at knække modstande osv af dit motherboard. Det er den eneste måde at lære tingene på; at prøve! Held og lykke... : )
Avatar billede freehelp Praktikant
02. september 2004 - 17:53 #6
Beklager stigers - men det er meget nemt at saml een PC :-) også for nogen som ikke har prøvet før. Det kræver bare man tænker sig om :-)

http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.php

google søgning http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=byg+en+PC&meta=
Avatar billede kfz Nybegynder
02. september 2004 - 18:17 #7
ellers hvis du bor i nærheden af hvidovre kan jeg godt samle den for dig
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
02. september 2004 - 19:53 #8
jeg bor så desværre i Sønderjylland, men tak for tilbudet.
Avatar billede kfz Nybegynder
02. september 2004 - 21:51 #9
det var så lidt
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:39 #10
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:16 #11
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede kfz Nybegynder
20. februar 2005 - 18:47 #12
hmm....er det ikke tid til lidt feedback??