Avatar billede smiske Nybegynder
01. september 2004 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg det til ISO ?

Hvordan kan jeg tage en mappe med en DVD film i og lave den om til et enkelt ISO image?

Jeg har en mappe med mine DVD film på computeren, nogle af dem ligger i deres "Video_TS" mapper isetdet for at ligge som et enkelt ISO image.
Hvordan laver jeg dem om til en enkelt ISO således de stadig kan brændes direkte som DVD inde fra Nero, men kun ligger som en enkelt fil på min harddisk ?

Mvh
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 14:46 #1
Det kan du f.eks. med Tmpgenc DVD Author

http://www.videohelp.com/forum/userguides/172161.php
Avatar billede smiske Nybegynder
01. september 2004 - 14:48 #2
Det ser fornuftigt ud det program, men hvad betyder "Preperation: Make sure you have an authored dvd " som de skriver inde på deres side ?
Avatar billede smiske Nybegynder
01. september 2004 - 15:55 #3
Man kan da ikke lave et ISO image med det program kan man ?  Jeg kan kun få det til at lave det om til Mpeg.
Avatar billede smiske Nybegynder
01. september 2004 - 16:36 #4
Fik det til at virke, hvis du smider et svar så får du point og jeg lukkr spørgsmålet "phatlasse". :-)
Tak for hjælpen.

Mvh
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 21:20 #5
svar :-)