Avatar billede cyberjesus Nybegynder
29. august 2004 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sus kaos

Hej alle eksperter.

Jeg har lidt problemer, jeg har trykket rundt her på siden, og synes ikke rigtig jeg kan finde den rigtige forklaring til at få tingene til at virke.

Håber der er en som kan skære det ud i pap!

Jeg har installeret SUS server på en 2003 Std. server, og hentet opdateringer ned osv.

NU er spørgsmålet så ... Hva skal jeg gøre på klienterne, for at de kan hente via SUS serveren, og hvad skal jeg lave af indstillinger på serveren for at klienterne kan hente ???

HJÆÆÆÆLLPPP!!!
Avatar billede driis Nybegynder
29. august 2004 - 23:44 #1
Det er ret udførligt forklaret her:
http://www.susserver.com/
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2004 - 00:34 #2
og spørgsmålet hører mere til i server gruppen ;)
Avatar billede cyberjesus Nybegynder
30. august 2004 - 10:20 #3
nu kom jeg lidt videre. min log laver en fejl...

WU client succeeds CClientCallRecorder::BeginFindUpdates from AutomaticUpdates with call id {EAB0D296-56E7-46F1-9106-647BE3B4BCA5}
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client executing call {EAB0D296-56E7-46F1-9106-647BE3B4BCA5} of type Search Call
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client found 0 updates and 0 categories in search
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client finished Searching for update
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    AU Detection callback: 0 updates detected
2004-08-31    10:03:19+0200    852    484    AU received event of 1
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client calls back to search call AutomaticUpdates with code Call complete and error 0
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client completed and deleted call {EAB0D296-56E7-46F1-9106-647BE3B4BCA5}
2004-08-31    10:03:19+0200    852    484    WU client succeeds CClientCallRecorder::BeginFindUpdates from AutomaticUpdates with call id {9BC469FB-1573-475D-A6B3-664B448D75FB}
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    WU client executing call {9BC469FB-1573-475D-A6B3-664B448D75FB} of type Search Call
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    DownloadFileInternal failed for 192.168.2.161/SelfUpdate/wuident.cab: error 0x80072ee6
2004-08-31    10:03:19+0200    852    368    IsUpdateRequired failed with error 0x80072ee6
2004-08-31    10:03:20+0200    852    368    PT: Using serverID {3DA21691-E39D-4DA6-8A4B-B43877BCB1B7}
2004-08-31    10:03:20+0200    852    368    WU client failed Searching for update with error 0x80072ee6
2004-08-31    10:03:20+0200    852    368    Search Callback Failed, hr is 0x80072ee6
2004-08-31    10:03:20+0200    852    368    Setting next AU detection timeout to 2004-08-31 13:03:20


sådan ser den ud.. IP adressen er min server ...
Avatar billede screem_brille Novice
31. august 2004 - 00:42 #4
jeg ville afinstallere SUS og reinstallere den, har enkelte gange haft underlige fejl med sus, og har hver gang valgt at reinstallere og så har det kørt ;)
Avatar billede tomdane Nybegynder
02. september 2004 - 14:35 #5
Har du checket din default domain group policy? Du håndterer administrationen af patches fra \\server\susadmin, men klientstyringen sker i Active Directory. Kig i: Default domain policy, computer configuration, admin templates, windows components, windows update.
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2004 - 15:13 #6
Jeg vil ikke anbefale at man har flere indstillinger i hver GP (og slet ikke default domain policy), hellere oprette en GP til SUS update for sig selv, det andet er og bliver noget værre rod (efter 3 md, kan de færreste huske at SUS indstillinger er i den og den GP, og redirect documents, ligger sammen med Messenger disable....) Så nej hold dem i hver sin GP det er meget nemmere at holde styr på.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester