Avatar billede bech- Nybegynder
29. august 2004 - 19:47 Der er 5 kommentarer

Ikke nok strøm til grafikkort?

Jeg har et 3D club Geforce FX-5900 128 mb, men når jeg starter min computer skriver den, at mit grafik kort ikke får nok strøm, og kører derfor dårligere.

Hvordan kan jeg få mere strøm til mit grafikkort? (Hvis ikke bare det er at få et stik der kan trække mere).
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2004 - 19:54 #1
Sæt en større PSU i maskinen.
Avatar billede bech- Nybegynder
29. august 2004 - 19:55 #2
Og det er ? :p

Er der ikke en måde man kan "skrue op" for strømtilsyningen?
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2004 - 20:33 #3
Det er der ikke.
Avatar billede lille_put Nybegynder
29. august 2004 - 20:34 #4
Hvilken com har du? Det kan jo bare være fordi bundkortet ikke kan hive alt ud af det.

PSU betyder PowerSuplieingUnit (eller hvordan det nu staves)/strømfordeler. Men er den på 350-400W burdte dette være nok med minder du trækker ekstremt meget på bundkortet.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. august 2004 - 02:34 #5
nu har du vel husket at sætte strømstikket i grafikkortet? :)
det anbefales at trække det via en harddisk, hvis man bruger splitter.