Avatar billede munkjensen Nybegynder
28. august 2004 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med opkobling af Web-cam på MSN

Problem med opkobling af Web-cam på MSN  100 point fra munkjensen

Jeg har fået det mystiske problem at jeg og en af mine venner har købt hver sit Web-cam (Logitech Quick Cam Messenger). Det gik fint da vi kun havde tilkoblet min vens web-cam. Fint billede mm. Da jeg så installerede mit web-cam kunne vi ikke opnå forbindelse til hendes web-cam mere, lige som det kun er periodisk at mit kamera virker længere end 5-10 min uden at blive afbrudt. Har prøvet at slå alle firewalls fra. Jeg anvender WinXP og hun Win98.
Er der nogen som kan hjælpe med at skabe billedforbindelse?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
28. august 2004 - 10:51 #1
HVor hurtig er din internetforbindelse? HVis den ikke er hurtig nok kan det spille ind!
Avatar billede munkjensen Nybegynder
28. august 2004 - 12:30 #2
Det er en ADSL opkopling for begges vedkommende, så det skulle ikke være det som er problemet. Problemet er at jeg ikke kan se modparten og vedkommende kun kan se mit kamera i kort tid inden det fryser. Håber Der er nogen som kan hjælpe med et godt råd
Avatar billede munkjensen Nybegynder
30. august 2004 - 17:55 #3
Spørgsmål lukket. Problem var fejl i modtagers PC