Avatar billede etrebla Nybegynder
27. august 2004 - 07:44 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

dansite VS secnet

er der nogen der har erfaringer med disse webhoteller, eller evt. kan anbefale et webhotel med 99% oppetid, php/mysql og acceptabelt serviceniveau til priser max omkring de 50-60 pr. måned - burde det ikke kunne lade sig gøre?
Avatar billede medions Nybegynder
27. august 2004 - 08:46 #1
Hvis du søger PHP og MySQL så vil jeg sige at DanSite er et rigtig godt skud på stammen... De har god kundeservice og hurtige servere! -de er hosted hos FrederiksbergNet som er et IP telefoni selvskab, det vil sige at der er konstant bemanding på serverne som står på en 1000 MBit forbindelse!

//>Rune

Avatar billede whyme Nybegynder
27. august 2004 - 10:11 #2
Vil anbefale http://www.csg.dk/produkt.phtml?side=hotel

har ikke oplevet nedetid, der er hurtig email support, der er php, mysql, og pris 25 - 35 kr/mdr.

har ingen erfaringer med dansite og secnet, kun web10 (dårlig) og b-one (dårlig) og wannafind.dk (god)
Avatar billede etrebla Nybegynder
27. august 2004 - 10:52 #3
medions - det lyder jo så rimelig fornuftigt, ender nok med at blive dem så.

whyme - Jeg må nok indrømme at jeg har svært ved at have den store tiltro til csg - kender ikke til dem, men konsekvente stavefejl på deres website fremmer ikke ligefrem et indtryk af seriøsitet.
Avatar billede jakki Nybegynder
27. august 2004 - 11:47 #4
Kender ikke dansite men jeg kender secnet har selv webhotel hos dem og har ikke haft probelmer med dem og servicen er gode og de har telefon support
Avatar billede whyme Nybegynder
27. august 2004 - 12:10 #5
etrebla: hvor er der stavefejl? jeg kan faktisk ikke se nogen... heller ikke det jeg kigger efter, når jeg kigger efter webhotel :)

kigger efter hvad de kan, ikke hvor godt der staves :)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2004 - 11:57 #6
Secnet er skod, det er gået op for de fleste!
Dansite kender jeg ikke.
Jeg ville kigge på www.adux.dk (ejet af scannet.dk)
Avatar billede topsite Nybegynder
30. august 2004 - 01:25 #7
Jeg har alle mine websider hos http://Hosting.Serverguider.dk
Jeg er fuldt tilfreds med dem!
De har hurtig support gennem deres helpdesk og har ikke haft stabilitets eller hastighedsproblemer.
Avatar billede etrebla Nybegynder
30. august 2004 - 07:17 #8
tak til alle for alle de gode input ... er der nogen af dem der har anbefalet noget, der ved noget om deres php-indstallation (safe-mode, register_globals)?
Avatar billede medions Nybegynder
30. august 2004 - 16:59 #9
Avatar billede etrebla Nybegynder
03. september 2004 - 09:25 #10
takker for alle indlæg...