Avatar billede xp_morten Nybegynder
26. august 2004 - 07:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette hele Office pakken

Hej

Jeg har et problem med flere personal folder i min Office, efter import af pst fil.
Jeg har læst alle indlæg vedr. dette emne, uden held.

Jeg har prøvet at slette Office, rep. osv. Uden held.
Problemet er, at når man sletter office og geninstallere, har den samme fejl.
Kan man ikke SLETTE office 100% + referance filer og evt. reg. databasen ???
Findes der et program........ det er hamrende irreterende. Det er det samme
med adresse kartoteket..... det virker heller ikke...... Henter jeg det ind i
outlook express, er der ingen problemer.....
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2004 - 07:51 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 08:11 #2
Avatar billede xp_morten Nybegynder
26. august 2004 - 08:55 #3
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=219423

Vil jeg også prøve.... Jeg glemte måske at sige.... at det er office 2003.
Men det kan jo være det virker..
Avatar billede xp_morten Nybegynder
31. august 2004 - 07:46 #4
Intet hjalp - men løsning var at slette kontien i mail under kontrolpanelet.... Den var den der drillede! Da den blev slette!
Kunne det hele oprettes uden fejl... så der må være gået kage i filen ??