Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
24. august 2004 - 22:47 Der er 3 kommentarer

E-Mail står spejlvendt.

Nogle enkelte fra min msn liste har deres E-Mail omvendt skrevet! Hvoorn? :D
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:45 #1
Jeg har faktisk også prøvet gøre det samme trick men kunne ikke få det til virke.

Der er  nogle specielle tegn man kan sætte foran sin eller email så viser den det omvendt. sjovt nok :)
Avatar billede webt Nybegynder
22. januar 2006 - 23:02 #3
Heh så slet ikke hvor gammelt det her spørgsmål var :D ment tjae der er den da i hvert fald hvis nogen skulle falde over det :D