Avatar billede mrmeee Nybegynder
23. august 2004 - 20:19 Der er 3 kommentarer

Køb af Samsung DVD 616T/616F

Hej...
Så er der ekstra point på højkant... dette spørgsmål er oprettet en gang før.. så der er 400 point til den første med et rigtigt svar...
Jeg skal have fat i et Samsung DVD drev model 616T eller 616F.. 616Q eller andet duer ikke.. og prisen må helst ikke overskride 300-400 kr..
Jeg ved at man kan få drevet i USA for ca. 40 $ men forsendelsen er det samme eller mere...
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede lille_put Nybegynder
23. august 2004 - 21:59 #1
Hvorfor være så vanskelig? Hvad er der så specielt ved dette DVD-drev? Hvis endelig man skal være så vanskelig kan man jo blive nød til at betale for det.

I dag der der ikke kun et mærke der virker når man køber HW. F.eks. se på monitors. Der er så mange forskellige mærker, men i sidste ende er der kun tre forskellige. Disse tre firmaer smider skærme ud til alle de forskellige mæreker som så sætter dem sammen og sætter deres mærke på.

Min vil du være vanskelig kan jeg ikke hjælpe dig. Mener bare at der er så meget idag og langt det meste er sgu ganske udemærket.
Avatar billede bumble Praktikant
24. august 2004 - 01:30 #2
Avatar billede bumble Praktikant
24. august 2004 - 01:38 #3
hov ovenstående link er lidt upræcist, det er lidt bedre her.
http://www.efast.no/defaultfshop.asp?proddetails=95200
Der koster det så vidt jeg lige kan hitte ud af 258+124 til transport. Det er under de 400kr samlet så det må være brugbart? (Hvis du har et kreditkort de tager imod kan du spare ~40kr ved brug af dette)
Må jeg være så nysgerrig og spørge hvorfor du er ude efter lige præcis dette drev?